Opcje widoku
Deklaracja dostępności
Reset

WYCIECZKA KL. V DO KĘTRZYNA

W środę 09.11.2022r. razem z klasą 5a i czterema nauczycielkami pojechaliśmy na wycieczkę do Kętrzyna. Odbyła się ona zamiast normalnych lekcji. Celem wycieczki było poznanie historii miasta oraz wizyta w Konsulacie Mikołaja.

Na początku udaliśmy się do najdłuższej stajni w Europie, po której oprowadzała nas pani Aneta. Opowiadała nam o ogromnych koniach zimnokrwistych. Były tam również dwa kucyki oraz konie prywatne.

Później poszliśmy do zamku (na jego tle zrobiliśmy zdjęcie grupowe). Gdy weszliśmy na jego  teren, mieliśmy możliwość zrobienia fotki w dybach i kupienia pamiątki w sklepiku. Następnie, już w środku budynku, pan przewodnik opowiadał nam historię Kętrzyna oraz zamku.

Tuż obok dworu mieściła się restauracja po rewolucjach Magdy Gessler. Z początku podano nam rosół, potem dostaliśmy ubite ziemniaki z kurczakiem i surówką. Obiad bardzo nam smakował.

Na samym końcu naszej wyprawy wyruszyliśmy do Konsulatu Świętego Mikołaja. Najpierw robiliśmy własnoręcznie bombki w kształcie serca, misia lub zwykłej kulki. W kolejnym pokoju była cała masa atrakcji, z których można było skorzystać. Później elfy Mikołaja poczęstowały nas lizakami. W ten oto sposób zakończyła się nasza przygoda.

Moim zdaniem warto zwiedzić Kętrzyn, zapoznać się z jego historią i odwiedzić atrakcje, jakie to miasto ma do zaoferowania.

Jan Malec

uczeń klasy 5b

GALERIA

Data dodania: 2022-11-09 20:23:40
Data edycji: 2022-12-11 21:05:03
Ilość wyświetleń: 145

Konkursy

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!

Kalendarz

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej