Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

UCZNIOWIE ŚWIETLICY SZKOLNEJ LAUREATAMI KONKURSU PLASTYCZNEGO Z CYKLU „NIEPODLEGŁA”

UCZNIOWIE ŚWIETLICY SZKOLNEJ LAUREATAMI KONKURSU PLASTYCZNEGO Z CYKLU „NIEPODLEGŁA”

UCZNIOWIE ŚWIETLICY SZKOLNEJ LAUREATAMI KONKURSU PLASTYCZNEGO Z CYKLU „NIEPODLEGŁA”

 

Uczniowie świetlicy szkolnej:

 

Wojciech Filipowiak, Kornelia Grzywińska, Agata Jaworska, Gabriel Makarczuk-Jackowski, Antoni Małachowski, Amelia Michowska, Tomasz Pepłowski, Marek Rychcik, Mirosław Rychcik i Hubert Truszkowski

 

zajęli I miejsce

 

w konkursie plastycznym „Moja Ojczyzna, moja Polska – Niepodległa 2021” zrealizowany w ramach projektu „WARMIA I MAZURY NA DRODZE KU NIEPODLEGŁOŚCI” w kategorii uczniów klas 1-4 szkoły podstawowej.

 

Organizatorem konkursu był Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, a partnerem Kuratorium Oświaty w Olsztynie. Do współorganizacji zostali zaproszeni Instytut Pamięci Narodowej Delegatura w Olsztynie oraz Warmińsko-Mazurska Biblioteka Pedagogiczna im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Olsztynie.

Ogółem do konkursu zgłoszono 146 prac indywidualnych i zbiorowych, wykonanych w różnych formatach i technice. Zasadniczymi celami konkursu było wspieranie wychowania patriotycznego młodego pokolenia poprzez promowanie różnych form aktywności uczniów uzdolnionych artystycznie a także prezentacja ich prac i nagradzanie najlepszych z nich.

 

Serdecznie gratulujemy!

 

Data dodania: 2021-11-29 19:48:18
Data edycji: 2022-01-11 04:27:27
Ilość wyświetleń: 342

Konkursy

Więcej

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej

Kalendarz

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej